Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bearn's gunner guide

2 posters

Go down

Bearn's gunner guide Empty Bearn's gunner guide

Post by Guest Thu Dec 31, 2009 8:22 am

Gunner is op het moment de sterkste klasse, hij blinkt uit in het overleven en close-range/mid-range combat. De gunner heeft het meeste hitpoints en de wapens met de grootste hoeveelheden kogels. Ik raad de volgende abilities aan.

Skill setup:

Frenzy Fire 5
Hero Shield 5
Leg It 5
I Eats Grenades 1

Als ik gunner speel, speel ik met Frenzy Fire. Dit is de beste selfheal die er is en laat je ook meer schade doen (hogere critical hit ratio), deze abiltiy in combinatie met short-range MG maakt je een moeilijke tegenstander. Ook kan je Frenzy Fire in combi met mid-range MG gebruiken om tegenstanders van een wat grotere afstand neer te schieten. Ik raad aan om altijd deze skill te gebruiken als je op iemand schiet ookal is je health vol.

Hero Shield is vergelijkbaar met Combat Medicine (de soldier heal), hij absorbeert een groot deel schade (ook Burning Bullits schade) en geeft je Gunner effectief plus zestig health. Een goede skill dus, met een korte recharge tijd.

Leg It is een skill die je op verschillende manieren kunt gebruiken en dus ontzettend handig is, op de eerste plaats zul je deze skill vooral gebruiken om van A naar B te lopen, maar het is ook een goede manier om tanks, planes en kogels te ontwijken.

I Eats Grenades, lijkt een zwakke skill maar is onmisbaar. Hiermee kan je tank en vliegtuig kogels opeten en alle andere explosieven als Kegs, grenades en troop traps. Je hebt maar één punt in deze skill nodig, omdat niet elke map tanks heeft en je niet de heletijd een nadespam of sticky TNT hoeft op te eten (ook omdat je die schade met Hero Shield kan absorberen, wat dus een meer flexibele skill is).

Welke wapens heb ik nodig?
Short-range MG, de mid-range MG en natuurlijk de Bazooka.

De Shotgun is op het moment niet zo sterk en doet minder schade op korte range dan Short Range MG, long-range MG hebben we niet nodig omdat we niet op deze afstand willen vechten (we willen mid-range of short-range vechten).

Bazooka is één van de grootste pluspunten van de Gunner, hiermee kan je Tanks kapot maken en tegenstanders in de lucht gooien. Als je goed in het laatste bent is het altijd een goed idee om zo een gevecht te beginnen, als je hier niet goed in bent raad ik dat af omdat je tijd verliest met schieten, switchen etc (soms moet je twee keer herladen ben je helemaal de pineut)..

Nu we weten wat we nodig hebben, zal ik vertellen hoe je de verschillende classes moet verslaan.

Soldier:
Makkelijke tegenstander, heeft minder hitpoints dan jij en minder kogel. Tegen de Soldier wil je op mid-range vechten, dit omdat je anders wordt weggeblazen door Blasting Strike. Dus pak je mid-range MG en gebruik Frenzy Fire, als hij eerst aankomt met een Nadespam gebruik I Eats Grenades, als die begint met Burning Bullits raad ik aan om met Hero Shield te beginnen gevolgd door Frenzy Fire.

Commando:
Als een Commando je probeert te knifen is het heel simpel, Leg It. Ren van hem weg en gebruik je short-range MG om het neer te schieten. Heb je Leg It niet activeerbaar, ga dan voor Hero Shield en een Tank Buster knal zodat hij in de lucht vliegt. Schiet hem dan terwijl hij in de lucht zweeft dood. Als je het tegen een Sniper op moet nemen ben je veelal kansloos, ik zou ze ontwijken. Maar als de Sniper niet al te ver weg is kan je hem van zijn hoge positie schieten door middel van je Tank Buster. In de lucht of op de grond is de Commando zwak. Kill hem hier.

Gunner:
Als je tegen een andere Gunner moet vechten komt het op skill neer, diegene met de meeste ervaring zal winnen. Probeer je tegenstander te slim af te zijn door op short-range te vechten met je short-range MG of andersom met mid-range MG.

Tanks:
Activeer I Eats Grenades en begin op de tank te schieten met je Bazooka, naar drie of vier schoten komt de bestuurder eruit die je er dan van langs moet geven.

Plane:
Als iemand je wil Wingclippen probeer dan met Leg It een obstakel op te zoeken waar de plane in kan crashen, dit is één van de makkelijkste manieren om een kill te maken.
Als het vliegtuig "gewoon" vliegt raad ik aan met mid-range MG en Frenzy Fire erop te schieten (als er geen andere vijandelijke helden in de buurt zijn).

Jeep:
Probeer de Jeeps voordat ze op volle snelheid zijn te raken met je Bazooka, hierdoor vertragen ze even en heb je kans om de Jeep kapot te schieten met je MG's. Om een Roadkill te verkomen, just Leg It!

Nog een tip, als je weinig health heb schiet met je short-range MG, terwijl je Frenzy Fire aan hebt op een Jeep. Hierdoor kan je snel veel health krijgen zodat je snel gevechtsklaar bent.

Dit was mijn guide, hoop dat je weer wat hebt geleerd en veel plezier met Battlefield Heroes!

Guest
Guest


Back to top Go down

Bearn's gunner guide Empty Re: Bearn's gunner guide

Post by Ozab Thu Dec 31, 2009 8:33 am

Hehe, goede guide Wink
Maar ik heb nog wat aan te merken:
-Tegen snipers, pak je mid/long range mg en gebruik FF hiermee heb je een goede accuracy en als je een beetje goed mikt, raak je de sniper met erg veel kogels.
Hierdoor heb ik dus ook de Uber MG omdat die van veraf met FF iets van 12+damage per kogel doet en je met 5 FF bijna alles raakt.
Ozab
Ozab
XV
XV

Posts : 695
Join date : 2009-12-30

Back to top Go down

Bearn's gunner guide Empty Re: Bearn's gunner guide

Post by Guest Thu Dec 31, 2009 8:36 am

Je zou long-range MG kunnen nemen in plaats van the short-range MG, maar als je veelal op infantry maps speelt lijkt me dat geen goed idee omdat The Cheeser en de Standard MG ontzettend veel beter zijn Razz

Guest
Guest


Back to top Go down

Bearn's gunner guide Empty Re: Bearn's gunner guide

Post by ChroniX Wed Feb 03, 2010 12:02 pm

Mooie guide Wink
+1
Alleen vind ik Ozab zijn guide ietsje beter door de opmaak en de wijze hoe hij zijn guide gemaakt heeft.
Zoals wat je moet uppe elk level etc etc ^^
ChroniX
ChroniX
IV
IV

Posts : 251
Join date : 2010-01-31
Age : 30
Location : Belgium

Back to top Go down

Bearn's gunner guide Empty Re: Bearn's gunner guide

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum