Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

+4
Hidde
Ozab
santaher0
Stevenoz
8 posters

Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by Stevenoz Mon Feb 22, 2010 1:11 pm

Heya iedereen,

Aangezien ik al een tijdje in fail zit en mezelf nog niet heb voorgesteld, lijkt het mij nu een geschikt moment om dat maar eens even te doen.

Steven is de naam, ik ben 17 jaar. Op dit moment zit ik in de 5de van havo. Jups examenjaar dus, maar dat weerhoudt mij niet om te gaan gamen Razz Wel game ik nu heel stuk minder dan mijn voorgaande jaren.
Mijn hobby's zijn karate, gamen, uitgaan, en UITSLAPEN natuurlijk! Deze week heb ik vakantie dus uitgaan, UITSLAPEN en gamen moet zeker lukken Razz.
Verder heet ik zowel op BFH als op xfire(waar ik niet echt vaak op zit Razz) Stevenoz ^^.

Nja dat was het zo'n beetje. See you at the battlefield ^^....

-Stevenoz


Last edited by Stevenoz on Mon Feb 22, 2010 1:27 pm; edited 1 time in total

Stevenoz
III
III

Posts : 51
Join date : 2010-02-06

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by santaher0 Mon Feb 22, 2010 1:19 pm

hey steven mij ken je wel al van BFHNL:D
Dus welkom in FAIL ik wist niet eens dat je er in zat XD

santaher0
IV
IV

Posts : 212
Join date : 2010-01-09
Age : 30
Location : Belgium

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by Stevenoz Mon Feb 22, 2010 1:26 pm

Jups klopt. ^^

Haha, thanks! Toch wel handig om mezelf hier even te hebben voorgesteld Razz.

Stevenoz
III
III

Posts : 51
Join date : 2010-02-06

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by Ozab Mon Feb 22, 2010 1:44 pm

Nou...zal ik dan maar welkom zeggen terwijl je er allang inzit? Razz
Ozab
Ozab
XV
XV

Posts : 695
Join date : 2009-12-30

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by Stevenoz Mon Feb 22, 2010 2:37 pm

Haha. Thanks ik heb het erg naar mn zin hiero ^^.

Stevenoz
III
III

Posts : 51
Join date : 2010-02-06

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by Hidde Tue Feb 23, 2010 1:37 am

Nou welkom, hoe gaat het met je nat soldier? En probeer vaker op xfire te komen, zet gewoon een shortcut in je taakbalk, zo kun je met alle andere FAILz0rs praten en het telt je uren gamen, je kunt er screens mee maken en video's.. etc etc
Hidde
Hidde
V
V

Posts : 613
Join date : 2010-01-24
Age : 114

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by Stevenoz Tue Feb 23, 2010 2:44 am

Hahaha op dit moment slecht nu bijna niemand in kan loggen op BFH. Jups ik zal proberen wat vaker op xfire te komen ^^...

Stevenoz
III
III

Posts : 51
Join date : 2010-02-06

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by Sven-Dorp Tue Feb 23, 2010 9:48 am

Welcome to FAIL! Had je wel eerder gezien, maar k wist niet echt wie je was. Razz
Sven-Dorp
Sven-Dorp
XIV
XIV

Posts : 301
Join date : 2010-01-11
Age : 27
Location : Right Here

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by sniperher0 Tue Feb 23, 2010 10:44 am

hey!!
sniperher0
sniperher0
XIV
XIV

Posts : 485
Join date : 2009-12-30
Age : 28
Location : Belgium

http://studiom.000a.biz/imageupload/uploader.htm#

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by Stevenoz Fri Feb 26, 2010 8:34 am

Sven-Dorp wrote:Welcome to FAIL! Had je wel eerder gezien, maar k wist niet echt wie je was. Razz

Als je nog niet genoeg over mij weet mag je gerust je vragen stellen ^^.

Stevenoz
III
III

Posts : 51
Join date : 2010-02-06

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by Von_D3ra Sat Feb 27, 2010 3:38 am

lust je wel meer dan alleen water xD
Von_D3ra
Von_D3ra
V
V

Posts : 648
Join date : 2009-12-30
Age : 123
Location : Pl0xVille

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by sniperher0 Sun Feb 28, 2010 8:47 am

Jesseshooter wrote:lust je wel meer dan alleen water xD
nice vraag
sniperher0
sniperher0
XIV
XIV

Posts : 485
Join date : 2009-12-30
Age : 28
Location : Belgium

http://studiom.000a.biz/imageupload/uploader.htm#

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by Stevenoz Mon Mar 01, 2010 10:52 am

You mean tequilla Razz ?

Maaruhmz... Ik lus zo'n beetje alles, behalve witlof andijvie enz enz enz...
Verder drink ik ook bijna alles, alleen cola wat minder. Qua alcohol lust ik ook bijna alles, behalve whiskey, rum, en sinds kort ook tequila (slechte ervaringen mee gehad tijdens examenreis ^^)

Enough ^^?

Stevenoz
III
III

Posts : 51
Join date : 2010-02-06

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by nstyracoz Mon Mar 01, 2010 3:20 pm

Uitgaan is ook een grote hobby van mij Very Happy Geef mij maar een biertje/wodkafles/tequila met aangenaam gezelschap en wat hardstyle op de achtergrond en ik amuseer me rot Razz Of nog beter, zet me achter de mengpanelen Very Happy
nstyracoz
nstyracoz
II
II

Posts : 49
Join date : 2010-01-18
Age : 32
Location : B3LG1UM

http://www.xfire.com/profile/mysterieuz

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by Stevenoz Tue Mar 09, 2010 12:52 pm

Hmhm nice . Dus we hebben hier te maken met een dj^^ ? Dus jij draait wel eens op feestjes enzo?

Hardstyle, house enz. is wel leuk op feesten en zo, maar in wanneer wij in een kroegje zitten wil ik gewoon rustig, lui zitten relaxen Razz.

Stevenoz
III
III

Posts : 51
Join date : 2010-02-06

Back to top Go down

Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^. Empty Re: Tijd om mezelf eens even voor te stellen ^^.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum